Шукати в цьому блозі

Працюю самостійно Математика 4 клас (карантин)




13.03

                           


4 клас
 «Розв’язування задач на рух»

Тема. Повторення та закріплення вивченого матеріалу. Підготовка до контрольної роботи.
Мета. Тренувати здатність дітей до дій з багатоцифровими та змішаними числами, до розв’язання текстових задач і рівнянь вивчених видів.
Обладнання: індивідуальні картки з завданнями, опорні схеми, таблиці.
На дошці праворуч прикріплені в хаотичному порядку різнокольорові геометричні фігури з надрукованими буквами (в, р, а, с, т, р, м, п, о, р, т). Ліворуч – такі ж фігури з надрукованими натуральними та змішаними числами. Завдання полягає в тому, щоб розташувати фігури на координатній прямій у відповідному порядку(зайві фігури не використовувати) і скласти слово ,,транспортир,,.
І.Самовизначення до діяльності.
  • Як називається команда ерудитів нашого класу?
  • Допитливі.
  • А який девіз команди?
  • Ми допитливі малята, хочемо про все ми знати.
  • А чи можу я стверджувати, що всі ви допитливі?
  • То чи хочуть мої допитливі малята дізнатись, яке слово зашифроване на дошці і що воно означає?
  • Чи можемо ми це зробити?
  • Чи вірите ви в свої сили?
ІІ. Актуалізація знань.
1) Отже, щоб розшифрувати дане слово, потрібно розмістити деякі геометричні фігури в певному порядку на координатному промені. Перша позначка (червоний кружечок) стоїть на координаті 24. Як ви думаєте,чому?
  • В класі 24 учні.
  • Знайдіть на аркушах завдання з такою ж позначкою.
ІІІ. Повторення та закріплення вивченого
  • 1) Знайти об’єднання та переріз множин.
Прочитай подвійну нерівність 15 . Знайди множину А розв’язків цієї нерівності, кратних 4, і множину В її розв’язків, кратних 5. Потім знайди об’єднання і переріз множин А і В та побудуй діаграму Венна.
  • Яке число належить обом множинам?
  • Число 20.
2) Знаходимо геометричну фігуру з таким числом (зелений трикутник) і розміщуємо її на координатному промені. На аркушах працюємо над завданням з такою ж позначкою.
  • Бліц-турнір.
Бліц-турнір
а) У Мишка було a цукерок .   своїх цукерок він з’їв. Скільки цукерок у Мишка залишилось?
б) Женя склала k частівок, а Оленка – у 4 рази менше. Скільки всього частівок склали дівчата?
в) Оксанка купила 4 шпильки по m коп. за штуку і люстерко по n коп.. Скільки грошей у неї залишилось, якщо всього в неї було c копійок.
  • Скільки виразів ми склали?
  • 3.
3) Розміщуємо геометричну фігуру з таким числом (зелений кружечок) на координатному промені і виконуємо завдання з такою ж позначкою.
Задача
Турист повинен пройти за чотири дні 76 км. За перший день він подолав 25 км, за другий – на 5 км менше,ніж за перший, а за третій день – у 3 рази менше, ніж за 1 і 2 дні разом. Скільки кілометрів пройшов турист за четвертий день?
Завдання полягає в тому, щоб розв’язати задачу, склавши вираз.
  • Скільки кілометрів мав пройти турист за третій день?
  • 16.
  • 4) Розмістіть фігуру з числом 16 (червоний трикутник) на промені і розв’яжіть наступне завдання (виконати обчислення за алгоритмом).
  • Назвати найменше отримане число.
Обчислити за алгоритмом
a1 1 24
x
так
<1
+2


  • .
  • 5) Знайдіть місце розташування наступної геометричної фігури (жовтий трикутник) на числовому промені та виконайте завдання з такою ж позначкою (порівняти дроби).
Порівняти дроби:
         54%         
         75:d 
  • Скільки виконали порівнянь?
  • 8.
  • 6) Фігуру з числом 8 (синій квадрат) розміщуємо на координатному промені та виконуємо завдання (вибрати розв’язки нерівностей, записати числа з відповідними буквами в порядку зростання).
Із чисел, записаних праворуч від нерівностей, вибери ті, які є її розв’язками. Решту чисел закресли. Якщо завдання виконано правильно, то літери, які залишились, дадуть змогу визначити наступне завдання.
5
4 z
х=5 сх=6 их=6  ух=5  р
у=  му=  чу=2  оу=3  н
z=4  яz=4  мz=6  еz=5 и

  • 7) Утворене слово,, чотири,, вказує на наступний крок в нашій роботі (червоний квадрат). Самостійно знаходимо корені рівнянь (6 ).
Рівняння
22   - (y + 3   )=5   + 6   (x – 2  )∙60=240
  • 8) Розміщуємо синій кружечок з даним числом на координатному промені і відновлюємо ланцюжок обчислень.
  • 9) Останнє число (11) є підказкою до вибору наступного завдання (синій трикутник):встановити істинність висловлювання.
Встановити істинність висловлювання:
  • Щоб встановити істинність висловлювання, потрібно скласти програму дій і знайти значення числівника.
  • 1 – хибне, тому що  =15.
  •  Жовтий квадрат з числом 15 розміщуємо на промені і виконуємо наступне завдання з такою ж позначкою.
Задача
Із пунктів А і В, відстань між якими 270км, одночасно в одному напрямку виїхали два поїзди. Швидкість першого поїзда дорівнює 80 км/год, а швидкість другого поїзда, який їде навздогін, 110км/год. Через який час вони зустрінуться?
  • 9 годин.
  • 9 надруковано на зеленому квадраті (бліц-турнір).
Бліц-турнір

m км/год
a км/год
k км/год
км/год
км/год
n км/год
?
а)
зустр. = 3 год
зустр. = 4 год
d-?
S
a км/год
c км/год
k км/год
m км/год
г)
t-?
t=2 год
?
  • Розмістіть фігури з буквами відповідно до фігур з числами.
  • Яке слово ми склали?
  • Транспортир.
ІV. Рефлексія діяльності.
  • Будь ласка, дізнайтесь про призначення даного приладу та історію його виникнення
                                ДРОБИ
Частина — це кожна з рівних частин, на які поділено ціле.
piesgm-detail02.jpg
Половина пирога на малюнку — це друга частина; чверть — четверта частина. Для позначення частини використовують дворівневий запис із двох чисел, розділених горизонтальною лінією.
Наприклад, дванадцяту частину позначають 112. Число під рискою показує кількість частин, на яку поділили ціле, а число над рискою — те, скільки взято частин.
0010-015-Prover-sebja.png
На малюнку коло розділено на п'ять частин, і дві з них зафарбовані. Кажуть, що зафарбована
частина — це дві п'ятих кола і записують як 25. Це дробове число, або дріб 25.
Число, записане над рискою  дробу, називається чисельником дробу, а число, записане під рискою — знаменником дробу.
Знаменник показує, на скільки частин поділено ціле, а чисельник — скільки цих частин узято. Дріб є частиною або результатом додавання декількох частин.

Додавання рівних натуральних чисел можна замінити множенням числа на кількість цих чисел:
8+8+8+8=84
Те саме можна зробити і з сумою частин:
25=15+15=152 

 Для дробу з чисельником m і знаменником n правильною є рівність:
mn=1n m



https://youtu.be/0lGeQnjKAts  задачі ДПА знаходження дробу від числа

Немає коментарів:

Дописати коментар